Bij de FNV tel je mee

De FNV komt op voor jouw belangen op het gebied van werk en inkomen. Ruim 1 miljoen mensen zijn lid, van scholier tot en met gepensioneerde.

Ik heb een aanmaning ontvangen

Heb je een aanmaning ontvangen en daarover een vraag? Bekijk de veelgestelde vragen.
Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met een van onze medewerkers via 088 368 0 360.

Veelgestelde vragen

Omdat er met de incasso van februari iets verkeerd is gegaan, is deze in februari niet afgeschreven. Je hebt de acceptgiro’s op de volgende data ontvangen:
Januari: op de mat gevallen op 2 februari
Februari: op de mat gevallen op 8 maart
Maart: op de mat gevallen op 22 maart

In maart heb je dus 2 acceptgiro’s gekregen. Niet om dubbel te betalen, maar omdat je de acceptgiro van februari pas in maart hebt gekregen, en maart dus nog moest betalen.

 

Omdat er met de incasso van februari iets verkeerd is gegaan, is deze in februari niet afgeschreven. Je hebt de acceptgiro’s op de volgende data ontvangen:
Januari: op de mat gevallen op 2 februari
Februari: op de mat gevallen op 8 maart
Maart: op de mat gevallen op 22 maart

In maart heb je dus 2 acceptgiro’s gekregen. Niet om dubbel te betalen, maar omdat je de acceptgiro van februari pas in maart hebt gekregen.

Neem contact op met het telefoonnummer zoals onderaan vermeld op de brief: 088 368 0 360 of mail naar info.contributie@fnv.nl
Wanneer je een account hebt in MijnFNV, kun je daar je betalingen inzien. Ga naar https://mijn.fnv.nl
Heb je nog geen profiel? Maak die dan gelijk aan, hier kun je je eigen gegevens inzien en wijzigen indien nodig. Profiel aanmaken

Het spijt ons dat we je niet eerder hebben geïnformeerd. Dat komt omdat we een overgangsperiode kenden tussen twee financiële systemen. 

Per januari 2018 is ons rekeningnummer voor de contributie gewijzigd. Dit is geworden: IBAN: NL95 INGB 0000 7277 50